• Üye Ol Üye Ol
  • Giriş Giriş
  • Rezervasyon Hattı Rezervasyon Hattı
  • Müşteri Destek Müşteri Destek
Eğitbilim Gelişim Merkezi'nde kodlama ve robotik, akıl ve zeka oyunları ve satranç eğitmenlikleri için sertifikalı eğitimler 240 TL'den başlayan fiyatlarla! Fırsatın geçerlilik tarihi için DETAYLAR bölümünü inceleyiniz.

Eğitbilim Gelişim Merkezi'nde kodlama ve robotik, akıl ve zeka oyunları ve satranç eğitmenlikleri için sertifikalı eğitimler

2 Taksit
Hemen Al
1 kişi
aldı
₺340
₺240

Detaylar

  • Bu fırsat 10.06.2020 tarihine kadar, haftanın her günü geçerlidir.

  • Online eğitimler için kayıt olmanız gerekmektedir.

  • Detaylı bilgi ve kayıt için 0 232 446 00 01 numaralı telefonu 10.00 - 16.00 saatleri arasında arayabilirsiniz.

  • Kayıt iptal ve değişiklikleri en geç 24 saat önceden bildirilmelidir.

  • Hizmete ilişkin fiş veya faturanızı, hizmeti aldığınız işletmeden istemeyi unutmayınız.

Öne Çıkanlar

  • Eğitbilim Gelişim Merkezi'nde kodlama ve robotik, akıl ve zeka oyunları ve satranç eğitmenlikleri ile yepyeni donanımlar kazanacaksınız!

  • Kodlama ve robotik eğitmenliğine kimler katılmalı?

    • Okul öncesi öğretmenleri

    • Sınıf öğretmenleri

    • Çocuk gelişimi uzmanları

    • Okul öncesinde bu alanda eğitim vermek isteyenler Bilişim teknolojileri öğretmenleri

Eğitbilim Gelişim Merkezi

Adres: Hilton Center Kat: 1
(Hilton Otel Arka Giriş Kapısı)

Çankaya İzmir

Tel: 0 (232) 446 00 01

https://www.egitbilim.net

 

Daha Fazla Bilgi

Robotik ve Kodlama Öğren!

Eğitbilim Gelişim Merkezi'nde kodlama ve robotik, akıl ve zeka oyunları ve satranç eğitmenlikleri ile yepyeni donanımlar kazanacaksınız!

KODLAMA ve ROBOTİK EĞİTİMENLİĞİ SERTİFİKA PROGRAMI

PROGRAMIN TANIMI: Kodlama, bireyin bir problemi çözebilmek için farklı bilişsel becerileri bir arada kullanmasıdır. Problem çözmenin ilk aşaması ise, problemin net olarak anlaşılması, tanımlanması ve analiz edilmesidir.

PROGRAMIN AMACI: Okul öncesi düzeyde görev yapan öğretmen ve öğreticilere, çocuklarda problem çözme, sistematik düşünme, problemlere farklı çözüm yolları üretme, yaratıcı düşünme, çözüme odaklı olma gibi temel özellikleri kazandırabilecek yeterlikleri geliştirmektir. Bu amaçla uygulayıcılara kodlama ve robotik eğitimi konusunda teorik ve pratik boyutlarıyla bilgi, beceri ve yetkinlik kazandırmak amaçlanmaktadır.

KİMLER KATILMALI:

Okul öncesi öğretmenleri

Sınıf öğretmenleri

Çocuk gelişimi uzmanları

Okul öncesinde bu alanda eğitim vermek isteyenler Bilişim teknolojileri öğretmenleri

PROGRAM İÇERİĞİ:

Bilgisayarlar Nedir ve Nasıl Çalışır?

İşletim Sistemleri ne işe yarar

Bilgisayar programlamaya başlamadan önce bilinmesi gerekenler

Google Blockly

Blockly Code Editor

Blockly Çalışmalarını Paylaşmak

Scratch – MIT

Scratch ile Çalışmak

Scratch Proje ve Dosya yapısı

Scratch Sahne Yapısı

Karakterlerle Çalışmak

Bloklarla Çalışmak

Seslerle Çalışmak

Basit uygulama yapalım

Uygulama paylaşma

Akış şemaları (Algoritma mantığı)

Döngüler (Tekrarlanan işlemler)

Koşul Yapıları

Fonksiyonlar (Tekrar kullanılabilir programlar)

Resimleri Kullanmak

Değişkenler

Liste ve Dizilerin Kullanımı (Çoklu değişken)

Nesneye Yönelik Programlama (OOP)

Code Studio 4 yaş ve üstü

Code Studio 6 yaş ve üstü

Code Studio 8 yaş ve üstü

Code Studio 10 yaş ve üstü

Uygulamalar

PROGRAM SÜRESİ: 120 saat online eğitim

BELGE: Üniversite Onaylı Sertifika

AKIL VE ZEKA OYUNLARI EĞİTMENLİĞİ EĞİTİMİ

Uzaktan Eğitim Sistemi ile Devlet Üniversitesi Onaylı, Kamu ve Özel Kurumlarda Geçerli Sertifika Fırsatı!?

EĞİTİMİN AMACI:

Oyunların, çocuklara etkileri üzerine çok sayıda bilimsel makaleler ve tezler yazılmış durumdadır. Hatta son dönemde Yaratıcı Drama, Oyun Terapisi gibi bazı yeni metodlar geliştirilmiştir. Bunlar iyi değerlendirildiğinde aslında sadece oyun ile bile çocukların zeka gelişimine katkı sağlamak mümkündür. Ayrıca çocuk için de son derece keyifli bir öğrenme metodudur. Bununla birlikte çocuğun çoklu zeka kuramına göre tüm zeka düzeylerini geliştiren, IQ seviyesini arttırdığı uluslararası bir çok üniversite tarafından yapılan testlerle kanıtlanmıştır.

İSTİHDAM OLANAKLARI: Mesleğin yeterliliklerini kazanan bireyler;

Devlet ve Özel Okullarda,

Eğitim ve Danışmanlık Merkezlerinde,

Okul öncesi eğitim merkezleri ve kreşlerde,

Etüd Merkezlerinde,

Halk Eğitim Merkezlerinde gerekli yeterlilikleri sağlayarak çalışabilirler.

PROGRAMDA UYGULANAN VE ÖĞRETİLEN OYUNLAR:

BLOK BUDİES

SHAPY

SİX

Q-WİRKLE

Hanoi Kuleleri

RONDO VARİO

SKİPİTTY

LOOK LOOK

Tangram

Meta-Forms

POMELA

KEVA

REVERSİ

T Tangram

Futoşiki

LEGOLİNO

CANDY

Patika

Soma küpü

Katamino

Equilibro

Road Block

Camuflage

Q-Bits

Dizios

Görsel Dikkat

SET

Diksit İlişkilendirme

Jenga

Quaridor

Mangala

Hedef 4

Sudoku

Amiral Battı

ABC Bağlama

ABC Kadar Kolay

Apartmanlar

Sihirli Piramit

Çarpma

Çadır

Kendoku

Çit

Keva

Domino Yerleştirme Noktasal Versiyon

Domino Yerleştirme

BECERİKLİ YAPILAR

Antivirüs (Red Storm)

Üçgen Birleştirme Oyunu

EĞİTİM SAATİ: 80 Saat

EĞİTİM SÜRESİ: 30 Gün

EĞİTİM ŞEKLİ: Uzaktan Eğitim Sistemi İle İnternet Üzerinden Video Ders (A-Senkron) Eğitime ait videolar ve dökümanlar uzaktan eğitim sistemine yüklenmiş olup, katılımcılar eğitim süresi içerisinde diledikleri gün ve saatlerde sisteme giriş yaparak eğitimlerini tamamlayabilirler.

SINAV TARİHİ: Eğitim Bitiminden 1 Gün Önce

SINAV BİLGİLERİ: Eğitim videoları izlendikten sonra (30 gün içerisinde) yine internet üzerinden çoktan seçmeli test olarak gerçekleşir. Sınavda minimum 50 puan almak gerekir. Kursiyerin 4 kez sınava girme hakkı vardır ve sınavlar ücretsizdir.

BELGE: Üniversite Onaylı Sertifika

SATRANÇ EĞİTMENLİĞİ SERTİFİKA PROGRAMI

Uzaktan Eğitim ile Devlet Üniversitesi Onaylı, Kamu ve Özel Kurumlarda Geçerli Sertifika

EĞİTİM İÇERİĞİ:

Tahta ve Taşlar

Kalenin Hareketi

Kale Uygulaması

Filin Hareketi

Fil Uygulaması

Vezirin Hareketi

Vezir Uygulaması

Şahın Hareketi

Şah Uygulaması

Atın Hareketi

At Uygulaması

Piyon Hareketi

Piyon Uygulaması

Şah Tehdidi

Pat

Birkaç Kural Daha

Mat Aramak

Saldırı ve Tehdit

Oyuna Başlarken 1

Oyuna Başlarken 2

Merkezin Önemi 1

Merkezin Önemi 2

Çoban Matı 1

Çoban matı 2

Vezir Gezmede

İdam Mangası

Tahtada Av

Vezir Çatalı

KİMLER KATILMALI?

Eğitim Fakültesinde/Fen-Edebiyat Fakültesinde öğrenim gören öğrencileri,

Çocuk Gelişimi ve Sosyal Hizmet Ön lisans Programından Mezun/öğrenim gören öğrenciler,

Akıl, Zeka ve Satranç Oyunlarına ilgi duyan herkes katılabilir

İSTİHDAM OLANAKLARI: Satranç Eğitmenlik Sertifikasını Alanlar, Mesleğin yeterliliklerini kazanan bireyler;

Eğitim ve Danışmanlık Merkezlerinde

Okul öncesi eğitim merkezleri ve kreşlerde

Özel Rehabilitasyon Merkezlerinde

Bilim, Sanat Merkezlerinde

Etüt Merkezlerinde

Devlet Okullarında Özel Okullarda

Eğitim ve Danışmanlık Merkezlerinde

Okul öncesi eğitim merkezleri ve kreşlerde

Özel Rehabilitasyon Merkezlerinde

Bilim, Sanat Merkezlerinde

Etüt Merkezlerinde

Halk Eğitim Merkezlerinde gerekli yeterlilikleri sağlayarak çalışabilirler.

EĞİTİMİN SÜRESİ VE ŞEKLİ: Satranç Eğitmen Eğitimi Sertifika Programı, internet ortamında uzaktan eğitim yöntemiyle verilmektedir. Satranç Eğitmenlik Sertifikası Kursu süresi 30 gündür. Eğitime ait videolar ve dökümanlar uzaktan eğitim sistemine yüklenmiş olup, katılımcılar eğitim süresi içerisinde diledikleri gün ve saatlerde sisteme giriş yaparak eğitimlerini tamamlayabilirler.

Eğitim Süresi: 30 Gün /80

Ders Saati Eğitim Şekli: Uzaktan Eğitim Sistemi İle İnternet Üzerinden Video Ders ( A-Senkron)

Sınav Tarihi: Sınav Tarihi Eğitimin Görüleceği Uzaktan Eğitim Sistemi Üzerinden Duyurulacaktır.

Sınav Şekli ve Türü: Uzaktan Eğitim Sistemiyle, Çoktan Seçmeli Test Sınav

Soru Sayısı: 15

Sertifika Sınav Hakkı: 4 Sertifika

Sınavı Başarı Puanı: Minimum 50 puan

BELGE: Üniversite Onaylı Sertifika