ESPARK AVM'de CinePlay xD Theatre 12D Cinema'da hareketli platform üzerinde beş dakikalık 12 boyutlu film deneyimi
CinePlay xD TheatreEspark AVM. yemek katı ESKİŞEHİR ESKİŞEHİR
Gerçeğin sanal olarak taklidi
Sinemayı severim, harekete de bayılırım diyorsanız bu ilginç deneyimi mutlaka yaşamalısınız! 5 dakika içerisinde neler yaşayabileceğinize inanamayacaksınız! Gezegenler arasında seyahat edebilir, lanetli bir ormanda hayaletlerle karşılaşabilirsiniz... 'Anlatılmaz, yaşanır' denir ya... En iyisi biz anlatmayalım, siz yaşayın!
Grupanya'nın bugünkü fırsatı ile, gerçek bir yolculuk sizi bekliyor! ESPARK AVM'de CinePlay xD Theatre 12D Cinema'da hareketli platform üzerinde beş dakikalık 12 boyutlu film deneyimi 6 TL yerine 3 TL!
Cinemagic xD Nedir?
Cinemagic xD, Ertech'in robotik sistemler, programlama, görsel ve ses sitemleri uzmanlığının bileşik ürünü olarak anahtar teslim ürettiği 3 boyutlu görsel efektli, hareketli sinemalardır.
Görsel, ses ve efekt şöleninin 6 eksenli hareket platformuyla, eşsiz bir 3 boyut eğlencesine dönüşmesi Cinemagic xD’de gerçekleşir. Cinemagic xD, Ertech üretimi olan 3 ana platformda, açık, kapalı alanlarda, mağaza içinde bulunabilecek şekilde faaliyet göstermektedir.
CineMagic Filmler
• Aquaride 3D
• Cosmic Coaster
• Cosmic Race
• Fantastic Voyage
• Glacier Run
• Haunted Mine ride
• Jetpack adventure
• Kid Coaster
• Paradise Coaster
• Magic Carpet
• Ocean Jungle
• Robots of Mars
• Adventures od Ali Baba
• Jewels of Ali Baba
Efektler
• Su, yağmur efekti
• Hava, rüzgar efekti
• Şimşek – Flash Light efekti
• Kar efekti
• Lazer ışık efekti
• Baloncuk efekti
• Sis, duman efekti
• Koku efekti
Ertech Simülasyon ve Oyun Teknolojileri
Günümüz global ekonomik yapısında ülkelerin kalkınması ancak üretimde katma değer yaratmakla olabilmektedir. Katma değerse üretilen ürünün fonksiyonda özgünlük, nitelik ve bunu sağlayacak AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) çalışmasıyla mümkün olmaktadır.
Simülasyon cihazları bugün çok çeşitli konularda, eğitim ve eğlence amacıyla kullanılmaktadır. Sivil ve askeri havacılık, eğlence ve eğitim sümülatörleri, çeşitli konulu askeri tatbik ve eğitim simülatörleri, eğitim ve tatbikatta sağladıkları büyük ekonomik faydaya istinaden giderek artan oranda hem yurt içinden hem yurt dışından talep görmektedir.
Kelime anlamı olarak gerçeğin sanal olarak taklid edildiği ortamların yaratılmasını sağlayan cihaz ve düzeneklerin simülatör olarak adlandırıldığı göz önüne alınırsa, teknolojinin bilgisayarlar başta olmak üzere gelişme sağladığı her alan, yeni ve daha üstün simülatörlerin üretilmesine ve yeni alanlarda talep bulmasına, yeni farkların yaratılmasına imkan sağlamaktadır.
2009 yılında ulusal ve milli bir şuurla, eğlence ve askeri alanda faaliyet gösterebilecek her türlü simülasyon, simülatör cihazı ve faaliyeti için gerekli teknolojileri geliştirmek, üretmek amacıyla AR-GE faaliyetine başlayan Ertech simülasyon ve Oyun Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti, kısa zamanda önemli mesafeler kaydetmiştir. Firma ilk üretimi olan 800, 1100 ve 1500 kg lık, yüksek ivmeli, 6 eksenli robotik platformlarını, hareketli sinema simülatörü olarak kullanılmak üzere, efektleriyle beraber senkronize ve dalga programlarınıda bünyesinde AR-GE dahil 8 ay gibi bir sürede imalatını yapmıştır.
Ertech, ülkemizin simülasyon cihazları ve teknolojileri konusundaki yurt dışı bağımlılığını önce azaltmak, daha sonra hedeflediği üst düzey teknolojileri dış kaynaklardan bağımsız ve üstün kalitede üreterek, ülkemizin bu konudaki milli sermaye kaybını, teknolojik ürün ihracı yaparak kazanca çevirmeyi ilke ve amaç olarak belirlemiştir.
Ertech'in amacı, ekonomik ve sosyal kalkınmamızın en öncelikli unsurlarından biri ülkemizin sanayi üretiminde yüksek teknoloji ve AR-GE’yi kullanarak katma değeri yüksek ürünler ortaya koymaktır. Başarının ölçüsü, üretiminin Global seviyede rekabet şansı yakalamasıdır.
Faaliyetinin başladığı günden beri, hedef teknoloji ve üretim seviyesini Global olarak belirlemiş olan Ertech, kendi yazılımını ve simülatör tasarımlarını gerçekleştirerek, yakın zamanda ülkemiz sanayiinin dünya ölçeğinde başarılı bir temsilcisi olmayı kesin hedef ve başarı ölçüsü olarak belirlemiştir.