Kapat

Popüler Kategoriler

Bütün Kategoriler

Oksijen Travel ile uçaklı Bursa kalkışlı Karadeniz turları 750 TL'den başlayan fiyatlarla!

Batumi, Bursa, Erzincan, Erzurum, Kars, Konya, Trabzon, Borçka, Karagöl
Oksijen Travel
Kükürtlü Mahallesi, Kükürtlü Cd. No:34, 16080 Osmangazi/Bursa

Detaylar

Uçaklı Bursa kalkışlı karlar altında lazboard eğitimli Karadeniz & Batum turu

Kimlik ile Batum Geçişli Karlar Altında Ayder'den , Çamlıhemşine'e bir Romantizm Turu

1. Gün: BURSA YENİŞEHİR HAVALİMANI - TRABZON HAVALİMANI - TRABZON

Siz değerli misafirlerimiz ile Bursa’daki hareket noktalarımızda buluşarak Bursa Yenişehir Havalimanından Trabzon’a hareket edecek 17:30 Anadolu Jet uçağında yerlerimizi alıyoruz.Trabzon havalimanına indikten sonra bagajlarımızı alıyor ve bizi bekleyen tur aracımız ile ile birlikte gezimize başlıyoruz.Yoğun bir program ile birlikte Karadeniz’e doyacağınız bu turumuzun ilk gününe yavaş bir tempo ile başlayarak panoromik bir şehir gezisi ardından otelimize geçiyoruz.Akşam yemeği ardından isteyen misafirlerimiz ile birlikte bol horonlu gecemize katılmak üzere Karadeniz geceleri düzenleyen mekanımızda eğleniyor sonrasında dinlenmek üzere otelimize geçiyoruz.

2. GÜN: TRABZON,AYASOFYA,ATATÜRK KÖŞKÜ,SÜMELA MANASTIRI,HAMSİKÖY, ZİGANA GEÇİDİ

Değerli misafirlerimiz, sabah otelde alacağımız kahvaltı ardından 13.yy da I. Manuel Komnenos zamanında yapılmış, 1572de camiye çevrilmiş, 1964 tarihinde müzeye çevrilmiş Kommenos Devletinin önemli eserlerinden biri olan Ayasofya Müzesini geziyoruz. Trabzon merkezde küçük bir gezinti yapıyoruz bu gezintide Trabzon’a has olan Telkari Sanatının örneklerini görebileceğimiz ve satın alabileceğimiz Telkari Atölyesi ve Mağazası gezintinin ardından Soğuksu Mevkiine doğru yola çıkıyoruz, burada bizi bir 20.yy şaheseri olan Atatürk Köşkü karşılıyor. Ulu Önder bu köşktü 1924 ve 1930’da iki kez ziyaret etmiş,1937 yılında burada kalmış, vasiyetinin bir kısmını da bu köşkte yazmıştır. Köşk’ün mimarisi ve bahçesi sizleri büyüleyecek. Altındere Milli Parkı içine girdiğinizde adeta yeşilin 1001 tonunu göreceksiniz. Gözleri renkli olmayan konuklarımız üzülmesin, yeşili seyrederken gözleriniz yeşil tonunu alacak. Yeşilliklerin içinde bulunan Karadağ’ın eteklerine kaya oyularak inşa edilmiş olan Sümela Manastırı’nın mimari harikasını gördüğünüzde şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz. 1250 mt yükseklikte bulunan Sümela Manastırını gezerken rehberimizin anlatımlarından sonra bir kez daha büyüleneceksiniz.Sonrasında Ayazma, Kaya Kiliseleri, Su Kemerleri, Kaya Freskleri gezisi ardından yıllarca uzaklara geçit imkânı vermeyen ve adı türkülere konu olan Zigana Dağı’na çıkıyoruz. (Sümela Manastırı'nda yapılan restorasyon çalışmaları nedeniyle manastır, 22 Eylül 2015 tarihinden itibaren geçici süreyle ziyarete kapatılmıştır. Restorasyon süresi belli olmadığından, tur tarihinde manastırın kapalı olması durumunda Sümela Manastırı’nın Altındere Milli Parkı içerisinden panoramik fotoğrafı alınacaktır.) Zigana Geçiti’nden Gümüşhane sınırına geçtiğimizde Karadeniz ve Doğu Anadolu Bitki Örtüsü ve iklimi arasındaki keskin ayrıma da canlı şahitlik edeceksiniz. Zigana üzerinde bulunan Hamsiköy’de, köyün meşhur sütlacının tadına bakabilirsiniz. (Ekstra) Keyifli geçen günümüzün ardından otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. GÜN: PAKET FİYATINA DAHİL OLARAK TAM GÜN BATUM TURU, GONİO(APSAROS) KALESİ,ÇORUH NEHRİ,BOTANİK BAHÇESİ,TİYATRO BİNASI,MEDEA HEYKELİ,BATUM LİMANI,MERYEM ANA KATEDRALİ,ORTA CAMİİ,ERMENİ KİLİSESİ,SARP SINIR KAPISI

Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Karadeniz ile özdeşleşmiş yaylalardan Ayder’i gezyor ve ardından, Batum'a hareket ediyoruz. Sarp Sınır Kapısında giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan / Acara bölgesine geçiyoruz. Hz. İsa’nın On İki Havarisinden biri olan St. Mathias`in mezarının da bulunduğu Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio (Apsaros Kalesi'ni) (Panoramik) görüyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Bayburt'tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehri'ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü'nü göreceğiz. Bir sonraki durağımız, eski bulvar yanındaki Küçük Botanik Bahçesi olacaktır. Karadeniz’e özgü çok sayıda ağaç ve bitki türünü gördükten sonra tekrar şehir merkezine dönerek kent merkezini gezmeye başlıyoruz. Burada; Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi'ni, Tarihi Orta Camii, Tiyatro Binasını, Medea Heykeli'ni, Batum Limanı'nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa Meydanı’nı göreceğiz. Batum Bulvarı'nda gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Ardından Sarp Sınır Kapısı'ndan çıkış işlemlerini yapıp, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4. GÜN: ERZURUM-BURSA YENİŞEHİR HAVAALANI

Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Doğu’nun en yüksek ili Erzurum’u gezmeye başlıyoruz. İlk durağımız Türkiye’nin en büyük medresesi olan ve ilginç öyküsüyle hafızalara kazınan Çifte Minareli Medrese olacak. Ardından Ulu Camii, Yakutiye Medresesi (Türk ve İslam Eserleri Medresesi) gezilerimizi tamamlayıp, Erzurum’un meşhur Oltu Taşı ürünlerinin sergilendiği Taşhan’a gidiyoruz. Büyüleyici taşlar arasındaki gezintimizin ardından Erzurum savunmasının en büyük kahramanlarından Nene Hatun’un mezarının bulunduğu Aziziye Tabyaları’nı gezdikten sonra Erzurum havalimanında bizleri bekleyen Anadolu Jet uçağı ile birlikte kentten ayrılıyoruz. Bursa Yenişehir havalimanında bagajlarımızı aldıktan sonra bizleri bekleyen aracımıza gecerek sizleri aldığımız noktalara bırakıyoruz.Bir sonraki Oksijen Travel etkinliğinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.