Kapat

Popüler Kategoriler

Bütün Kategoriler

66 kişi aldı

250 yılı aşkın bir tarihi değere sahip Kaleiçi Otel'de güne büyük bir keyif ile başlamanızı sağlayacak kahvaltı şöleni

Osmangazi
Rezervasyon & tüm sorularınız için 0850 532 51 76 numaralı telefondan veya 7/24 Bize Ulaşın ekranından bize ulaşabilirsiniz.
Kahvaltı'da 500 TL ve üzeri ilk fırsatta 50 TL indirim!
Kaleiçi Otel
Molla Gürani Mah. Dolaplı Sok. No:3 Osmangazi/BURSA

Detaylar

• Bu fırsat 29 Ağustos 2014 tarihine kadar geçerlidir.
  • Dilediğiniz kadar fırsat kodu satın alabilir, kullanabilir ve hediye edebilirsiniz.
  • Detaylı bilgi ve rezervasyon için 0224 223 17 07 numaralı telefonları arayabilirsiniz.
  • Fırsattan hafta içi, 09:00- 13:00; hafta sonu, 09:00- 16:00 saatleri arası yararlanabilirsiniz.
  • Rezervasyon zorunludur.

Öne Çıkanlar

• 250 yılı aşkın bir tarihi değere sahip Osmanlı konağı olup ince bir zevkle restore edilmiş Kaleiçi Otel'de güne büyük bir keyif ile başlamanın ayrıcalığını yaşayın!

• Enfes kahvaltı menüsünde; beyaz peynir, çeçil peyniri, kaşar peyniri, siyah zeytin, çizme zeytin, çilek reçeli, vişne reçeli, incir reçeli, bal, kaymak, kayısı kurusu, incir kurusu, domates, salatalık, yeşillik, sigara böreği, sosis, yumurta çeşitleri (seçmeli) bulunmaktadır.

• Damak zevkinize göre seçebileceğiniz yumurta çeşitleri;

• Haşlanmış yumurta
    • Güveçte menemen
    • Güveçte sahanda yumurta
    • Omlet

Muhteşem lezzet, unutulmaz keyif!

Leziz mi leziz kahvaltı çeşitleri ile donatılmış Kaleiçi Otel sofrasında büyük bir keyif sizi bekliyor...

250 yılı aşkın bir tarihi değere sahip Osmanlı konağı olan Kaleiçi Otel, misafirlerine muhteşem bir sabah vaat ediyor!

Enfes kahvaltıda neler var?

• Beyaz peynir
  • Yeşillik
  • Sigara böreği
  • Sosis
  • Yumurta çeşitleri (seçmeli)
    • Haşlanmış yumurta
    • Güveçte menemen
    • Güveçte sahanda yumurta
    • Omlet

KALEİÇİ OTEL (BİR ÇOÇUKLUK RÜYASI)

"Sevgili dostlarım hoşgeldiniz bizi onurlandırdınız. Bugün; en az 2300 yıllık tarihi olan acı tatlı, hüzünlü neredeyse insanlığın yaşamda geçirebileceği her şey hikâyesinde saklı, birbirine aktarılan bir medeniyetin ortaya çıkardığı küçücük bir noktayı sizlere aktarmak için buradayız.

Şu anda bulunduğumuz otelin karşı köşesindeki evde, Rahmetli dedem Ormancı Ali AYDIN lakabı KARA ALİ yaşamış, Rahmetli Babam Hayrettin AYDIN doğmuştur. Ben ve oğlum Can AYDIN ’da aynı evde doğduk. 4 kuşaktır bu semtin insanlarıyız. Çocukluğumun geçtiği bu mahallede böyle bir işletme teşebbüsünde bulunduğumda bir çok kişi bu fikrime muhalif oldu.(Buna Turizm Müdürü dahildir). Tavsiyeleri burayı kız öğrenci yurdu yapmam oldu. Birçok bürokratik engellere karşı ciddi bir mücadele ile 6 yılda tesisimizi tamamlayarak, 27.Nisan.2013 tarihinde açılışını yaptık. Aradan bir yıl geçti ve bu zaman bize birçok güzel anılar yaşattı.

Bursa’mızın ve semtimizin belirli bir yaşa gelmiş, gençliklerinden ve çocukluklarından hatırladıkları bu yerde, yemek yemek ve konaklamak hem onları hem de bizi çok mutlu etti.

Anı defterimize çok güzel dizeler yazıldı. Bir çok olumlu tepkiler aldık. Dünyanın dört bir tarafından( Yeni Zelenda, Hollanda, Almanya, Belçika, Fransa, Norveç, Danimarka, Amerika, Kuveyt, Suudi Arabistan gibi…) misafirlerimizi ağırladık. Onlarla yeni dostluklar kurup, bir aile ortamı yaşadık. Yurtiçinden gelen daimi misafirlerimiz oldu. Ankaralı bir ailemiz bu kısa sürede 8 kez özel günlerini( Yılbaşı, Sevgililer Günü) ve haftasonu tatillerini konaklamaları için bizi seçmesi bizleri onore etti. Türkiye genelinden özellikle İstanbul, Ankara, İzmir’den olmak üzere bir çok misafiri ağırladık. Bursalı hemşerilerimizin misafirlerini konuk ettik.

Özel günlerini( doğum günleri, özel toplantılar, brunchlar gibi..) bizimle paylaşan ve hatta evlilik yıldönümlerinde burada yemek ve konaklamayı tercih eden müşterilerimizin sayısı gün geçtikçe artıyor.

Bahçemizde bulunan Manolya ağacı Bursa’mızdaki en yaşlı manolya ağacıdır. 200 yaşın üstünde bir yaşı olduğu tahmin ediliyor. Zeki Müren’in bu mahalleden ve babamın çocukluk arkadaşı olduğunu, Müzeyyen Senar’ın Bursa’ya geldiğinde oturduğu evde otelin yanındadır. Her iki sanatçının da isminin verildiği sokaklar buradadır.

Bursa’da 150 yıllık sivil mimarlık örneği olan binayı restore ederek otele dönüştürdüğümüz gibi tüm resmi belgelerimizi tamamladıktan sonra en az oda sayısı ile , 7 odasıyla Turizm Bakanlığından alınan Turizm belgesine sahip tek tesis Kaleiçi Otel’dir. Aslında bir yıl boyunca o kadar çok güzel şeyler yaşadık ki, bu yaşanılanlar bizim doğru bir iş yaptığımızı gösterdi.

Tabi her işte olduğu gibi bizim yaptığımız bu işinde zor ve kolay yönleri vardı. İşimizde başarılı olmamızın sebebi hizmet sektörüne çok küçük yaşta 1976 senesinde Heykel başak cd.Rodop Izgarada komi olarak başladım. 1977 yılında Heykel ’de bulunan Çam Restoran da mesleğe devam edip, 1983 yılında Çekirge ’de bulunan Papağan restorandan askere gittim. Asker dönüşünde 1985-1988 yılları arasında Anatolia Hotel, 1988-1995 yılları arasında Kervansaray Hotel çalışma hayatıma devam ettim. Bursa Muradiye Devlet Hastanesinin girişindeki HospitalCafe de 15 sene hizmet verdim.

Otelimiz bahçesinde 55 ve kapalı alanında 55 olmak üzere toplam 110 kişilik restoran alanına ve birbirinden güzel 7 adet odaya sahiptir. Mutfak konusunda zengin çeşitleri olan bir mutfağa sahibiz. Sabah, öğle, akşam servislerimizde dışarıdan misafir kabul ediyoruz. Haftasonlarında Brunch yapıyoruz.

Özel günlerinizde ve butik cemiyetlerinizde(kına, mevlit, cemiyet gibi…) sizlere hizmet veriyoruz. Ömrümüzün geri kalan kısmını buraya çok emek veren ve buranın gerçek mimarı olan sevgili eşimle beraber bu mekânda tamamlamak istiyoruz. Bursa’mızın bu güzel semtinin İstanbul Sultanahmet benzeri bir yer olmasını istiyoruz.

Çünkü 7 kapıdan girilen, Bitinya, Roma, Bizans ve Osmanlı kültürünün yaşadığı gerçek Bursa burasıdır. Ecdadımızın Türbeleri, Yatırları ve Bursa’nın ilk Camii olan Alaaddin Camii bu semttedir. Burası huzurlu, sessiz sakin, ruhu olan bir muhittir. Bu güzelliklerin tadını ve farkındalığını, Bursa’da, Türkiye’de ve Dünyada yaşayan insanlara sunmak bizleri mutlu ediyor.

Ben burada yaşamış olan Bitinya, Roma, Bizans ve Osmanlı döneminde yaşamış dedelerimiz ve Cumhuriyet ülkesini kuran bu necip milletin değerli insanları adına ben ve eşim şükranlarımızı sunuyoruz, umarım geçmişten geleceğe çizilen bu gibi tarihi hamleler kentimizde gelişir yükselir ve uluslar arasında yüksek imajlara sahip olur."